Offline

«Жасырын сурет» ойыны

Дидактикалық ойынның мәні-оқушылар оның кішкене бөлігінен болжауы керек жасырын сурет. Сурет біртіндеп ашылады, өйткені оқушылар дұрыс жауап беруге дайын болғанына қарай. Әрбір пән мұғалімі осы үлгіні қолданудың өзіндік нұсқасын таба алады. Түсті тіктөртбұрыштардың әрқайсысы триггерді басу арқылы жоғалады. Кірістірілген сурет Читать дальше…

«Жүзден бір» ойыны

Шын мәнінде, бұл үлгіні кез-келген оқу пәнінде қолдануға болады, мұнда мұғалім орналастырған сұрақ бір тақырыппен байланысты жауаптардың белгілі бір тізімін ұсынады. Мысалы, оқушылар Қазақстанның ең үлкен өзендерін тізімдей алады немесе адам ағзасының химиялық құрамын сипаттай алады. Әдетте, осы түр тұжырымдамасында Читать дальше…

«Ойын автоматы» үлгісі

Оның көмегімен біз дидактикалық ойын өткізе аламыз. Сонымен қатар, бұл танымдық ойын болуы мүмкін, онда балалар Кез-келген тәртіпте қораптан шығарып, жаңа қызықты фактілерді біле алады немесе кейбір сыйлықтар ала алады. Үлгіні қолданудың тағы бір нұсқасы: викторинаны ұйымдастыру, онда балалар тапсырмалары Читать дальше…

«СӘТТІЛІК ДӨҢГЕЛЕГІ» ойыны

ОЙЫН ЕРЕЖЕЛЕРІҮлгіде 3 қыздыру слайдтары бар. Сіз олардың біреуін іске қосқан кезде, әріптер пайда болған кезде оқушылар фразаны болжауы керек. Оқушылар дыбыстық сүйемелдеуді айқайламас үшін, осы уақытта «тыныш» батырмасын басуға кеңес беремін. Фразаны бірінші болып тапқан оқушы бірінші раундқа өту Читать дальше…

«Сөзді тап» ойыны

Егер біз балаларда логикалық ойлауды дамытып, олардың сөздік қорын толықтырғымыз келсе, «Сөзді тап» ойыны өте пайдалы болуы мүмкін. Немесе тезауруспен, яғни белгілі бір оқу пәні бойынша ұғымдық сөздікпен жұмыс істейміз. Жүктеу

«Сәйкесін тап» ойыны

Мәтінді қалай өзгертуге болады:Көк картадағы мәтінді өзгерту үшін-картаны басып, мәтінді қойыңыз.Сары картадағы мәтінді өзгерту үшін-барлық көк түсті таңдаңыз карталар (Ctrl түймесін басып, барлық көк карталарды басыңыз), тінтуірдің оң жағын басып, «фонға» таңдаңыз — > «фонға жіберу» түймесін басыңыз («Артқа жіберу» Читать дальше…

«Қорғанды басып алу» ойыны

Ойын ережесі: Үш команда құрып, атау беріңіз: — Командалар кезек кезек сұрақты таңдап жауап береді. —  Жауаптан соң дұрыс жауапқа 10 бал береміз немесе дұрыс емес жауапқа 5 бал алынады. — Қорғанға бірінші жеткен команда жеңеді. Жүктеу