Қазына аралына саяхат

Ойын — үстел ойынына ұқсас.Ойын текшесін тінтуірдің сол жақ батырмасымен басу арқылы «лақтыру» керек. Жаңа сан пайда болғанда дыбыс шығады .Сонымен қатар, жалпақ текше құлаған қозғалыстар санына ауысады.Тапсырмаларға өту үшін чип тоқтаған сандарды басыңыз. Сұрақтарға дұрыс жауап бергеннен кейін, слайдтың төменгі жағындағы көрсеткі бағытына оралыңыз.Маршрутқа оралғаннан кейін текшенің айналу сигналы Читать дальше…

Оқы,ойна.

Білім беруде ойын технологияларын қолданудың маңыздылығы өте зор, өйткені «білім беру іс–әрекеті күрделі және күнделікті әрекет болып табылады, студенттердің күш-жігерін талап етеді, көбінесе олардың шаршауын тудырады және ойын механикасы оқушылардың мінез-құлқына және оқу нәтижелерінің тиімділігіне, оқушылардың субъективті белсенділігіне айтарлықтай әсер етуі мүмкін. Жүктеу

Теңіз шайқасы

Мақсаты: өз ойларын дұрыс, дәйекті, ұтымды жеткізе білуге, оқушылардың ой-өрісін кеңейтуге, олардың математикалық мәдениетінің деңгейін арттыруға, логикалық ойлауды, оқушылардың жеке қасиеттерін дамытуға, қорытынды және жалпылау жасай білуге қол жеткізу. Жабдық: Жүктеу

Аспан жарысы

Ойын ережесі: Екі команда құрыңыз: —Бірінші команда ‘Зымыран’, екінші команда ‘Өзге ғалашарлық’ — Командалар кезек кезек сұрақты таңдапжауап береді. —  Жауаптан соң зымырынды немесе өзге ғаламшарлықты таңдаңыз сол кезде жүреді. — Марсқа бірінші жеткен команда жеңеді Жүктеу

Викторина

«Своя игра» викторинасы Ойын ережесі: 1.Сынып 4 командаға бөлінеді 2.Капитан сұрақты таңдайды 3.Топта ақылдасу үшін 1 минут беріледі 4. Топ мүшелерінің бірі сұраққа жауап береді 5.Егер команда сұраққа жауап бере алмаса, ол келесі командаға беріледі 6.Сұрақтын қиындығына қарай әр түрлі бал қойылады. 7.Ең көп бал жинаған команда жеңіске жетеді. Жүктеу

Әуе шайқасы

Шаблон сіз жасаған ойынмен интерактивті тақтада немесе үлкен экранда жұмыс істеу мүмкіндігін ұсынады. Егер оқушы кездейсоқ ойын емес аймақтағы экранды түртсе, басқа слайдқа кездейсоқ ауысу болмайды.